مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 14:052018-04-27اجتماعي

قول مسئولان خوزستانی ها برای "ارجان" و "چگاسفلی"


مسئولان میراث فرهنگی و شهری خوزستان و بهبهان در شرایطی دور یک میز نشستند و در مورد برطرف کردن مشکلات و موانع برخی روستاهای این منطقه مانند "ارجان" و "چگاسفلی" صحبت کرده اند که هنوز روشی برای برطرف کردن مشکلات آنها اعلام نکرده اند.

- قول مسئولان خوزستانی ها برای "ارجان" و "چگاسفلی" مسئولان میراث فرهنگی و شهری خوزستان و بهبهان در شرایطی دور یک میز نشستند و در مورد برطرف کردن مشکلات و موانع برخی روستاهای این منطقه مانند "ارجان" و "چگاسفلی" صحبت کرده اند که هنوز روشی برای برطرف کردن مشکلات آنها اعلام نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک بار اعلام می کنند که طرح نقشه برداری و مستندسازی هوایی محوطه باستانی "ارجان" در دست انجام است و بار دیگر با برگزاری جلسه ای به فکر برطرف کردن مشکلات و موانعی هستند که دلیل اش را وجود محوطه تاریخی "ارجان" و "چگاسفلی" می دانند، ان هم در شرایطی که به گفته ی باستان شناس این محوطه ی تاریخی در سال های گذشته؛ بیش از 2 درصد از محوطه ارجان باقی نمانده و 98 درصد آن توسط سدسازی، شهرداری، وزارت آب و نیرو، وزارت نفت، کارخانه سیمان و.

ویران شده است.

با این وجود، دو روزگذشته، فرهاد عزیزی مدیرکل امور پایگاه‎های سازمان میراث فرهنگی، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان، عباس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مسئولان خوزستانی ها برای "ارجان" و "چگاسفلی"

قول مسئولان خوزستانی ها برای "ارجان" و "چگاسفلی"